είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

εγώ κάνω διακοπές(right now),μα η κακία μερικών ΜΠΑ..

σ'αγαπάω!κανείς δε μπορεί να το αμφισβητήσει!το ξέρω,το αισθάνομαι!δεν είναι ανάγκη να περάσει κι άλλο ο καιρός!8 μήνες και είμαι πλέον σίγουρη!ήμουν από αρκετά νωρίς,μα θα ταν ανόητο να το πιστέψω..τώρα πια μπορώ να βγω να το φωνάξω στη σιωπή μου.
«ΣΑΓΑΠΆΩ» όπως ποτέ μου δεν αγάπησα!κι ας το βλέπω γραμμένο παντού αυτό,εγώ το αισθάνομαι κάθε στιγμή!δε θα το κρύψω,μα δε θα το φανερώσω,γιατί ξέρεις.."ο κόσμος" δεν είναι σαν κι εμάς.δεν είναι καλοπροαίρετος!μπορεί να γίνει ανυπόφορος και κακός.Γραμμένους τους έχω,τους ξέρω πια όλους!με κάνουν να μισώ τον εαυτό μου και το ανθρώπινο είδος!και κάπου εκεί έρχεσαι εσύ.Με το χαμόγελό σου έρχεσαι να μου υπενθυμίσεις ότι υπάρχει η καλοσύνη,εκτός από την ηλιθιότητα!ότι υπάρχει η χαρά και η αλήθεια,υπάρχουν ακόμα άνθρωποι με καλή ψυχή,άξιοι θαυμασμού!Με τα καλά και τα άσχημά τους,but still αληθινοί!και μετά κοιτάζω στον καθρέφτη.και τότε πρέπει να επιλέξω με ποιούς θέλω να είμαι στη ζωή μου!κι ενώ η επιλογή είναι αυτονόητη και η ζυγαριά γέρνει προς το μέρος σου,συνειδητοποιώ πως γύρω μου,λίγο έξω από τον κύκλο μου,υπάρχουν περισσότεροι που ανήκουν στην άλλη κατηγορία!και παρόλο που κάθε φορά που έρχομαι σε επαφή μαζί τους προσπαθώ να κρατάω την ψυχραιμία μου και να μη δίνω σημασία,εκείνοι πολλαπλασιάζονται και με προκαλούν διαρκώς να «απαντάω» στις βλακείες τους!και παρά την ακεραιότητα του χαρακτήρα μου,μου ρχεται να τους τα χώσω!με το ζόρι κεατιέμαι(όποτε κρατιέμαι)!
Τέλος πάντων,κλασσικά δε μπορώ να σκεφτώ ακόμα και τώρα κάτι διαφορετικό από σένα!και κλείνω,όχι με κατάρα όπως κανονικά θα έπρεπε(ούσα σαββατογεννημένη) σε εκείνη ή εκείνον που προσποιείται εμένα στο chat,ή σε εκείνον που με παίρνει με απόκρυψη τηλέφωνο το βράδυ και λέει ότι είναι *εσύ* (λες και πρώτη φορά ακούω τη φωνή σου!!!),μα υπενθυμίζοντας στον εαυτό μου,κυρίως,πως η Γη γυρίζει,τα πουλιά κελαηδούν και ο κόσμος αλλάζει(ευελπιστώ προς το καλύτερο)..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου