είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

Μη σταματήσεις να 'ρχεσαι..



Μπορεί να έχω στο μυαλό μου ότι το συγκεκριμένο story δε υπάρχει περίπτωση να έχει happy end,να πραγματοποιηθεί,μα αλήθεια,δεν το έχω συνειδητοποιήσει και δε νομίζω ότι θα το κάνω..Σαφέστατα ξέρω πως θα τελειώσει όλο αυτό που ζω!Το θέμα είναι ότι ένα μικρό μικρό μικρό μικρό κομμάτι μου ελπίζει ακόμα και τώρα..Ξέρω,ξέρω πως είναι ανόητο.Αλλά βρείτε μου έναν τρόπο να το σταματήσω και θα το κάνω,για το καλό όλων μας!Βρείτε κάποιος το πολυπόθητο κουμπί που σταματάει τα πάντα και τότε θα το πατήσω!!!



Εντάξει,i got busted!!!Δε θα το πατήσω,ομολογώ!Βαθειά μέσα μου δε θέλω να τελειώσει τίποτα!Για την ακρίβεια,γνωρίζοντας ότι ο χρόνος περνάει,θα θελα να πάω πίσω!Μια μέρα πριν σε γνωρίσω!Και αν αναρρωτιέσαι,ΟΧΙ,δε θα άλλαζα τίποτα μα τίποτα!!!Ούτε μια στιγμούλα!Ούτε μια μικρή λεπτομέρεια,τίποτα!Θέλω να ξαναζήσω τα πάντα απ την αρχή!Και να πεις πως δεν τα θυμάμαι!Ίσα ίσα,κάθε διάλογος,κάθε βλέμμα,κάθε χαμόγελο και κάθε πράξη είναι πια μόνιμοι κάτοικοι του μυαλού μου.Αυτού,που για μια περίοδο,στο τέλος του σχολείου,πίστευε πως δε χωράει άλλες πληροφορίες πια,γέμισε,φούλαρε!Πού να ξερε λίγους μήνες μετά πως όχι μόνο χωράει ακόμα πολλά,μα είμαι διατεθημένη να το γεμίσω όσο δεν πάει,μέχρι να καεί;) 
Στην αναδρομή μου θα θελα να ξαναζήσω μόνο τις στιγμές μας,και εκείνα τα βράδια που παρόλο που δεν ήσουν εδώ,εγώ έβλεπα στο σκοτάδι τη μορφή σου!

 Αυτό που θέλω να πω δεν είναι κάτι καινούριο!Γέμισες τη ζωή μου με έναν παράδοξο τρόπο,με την απουσία σου,και κάπου κάπου με την παρουσία σου.Και αυτό είναι που βασικά δε θέλω να χάσω,την παρουσία σου στη ζωή μου,όπως-όπου-όποτε!Και πίστεψέ με,δε σε θέλω να μου καλύψεις κάποιο παλιότερο κενό,ούτε καν το κενό του ίδιου του εαυτού σου(!),απλά θέλω να υπάρχεις(παρεπιπτόντως δεν είχα καμία ευκαιρία να σου δείξω πώς πραγματικά είμαι,εκτός από μερικά λεπτά κάθε φορά-άδικο,ε; ).Ή τουλάχιστον να βρω κάποιον τρόπο να καταλαβαίνω πως είσαι καλά!Μου αρκεί..
Σκέφτομαι πάλι πως δε φταις για ότι μου συμβαίνει,δεν έχεις κάνει κάτι επίτηδες:/ Και μετά σκέφτομαι να ρθω να κυνηγήσω τους γονείς σου που σε έκαναν έτσι υπέροχο:Ρ 
Όπως κατάλαβες το κόβω εδώ;) 
Η Γη γυρίζει,τα πουλιά κελαηδούν και ο κόσμος αλλάζει(κλασσικά και απότομα-yeah!!!) 
καληνύχτες/καλημέρες :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου