είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

δεν έχω έμπνευση και όρεξη για τίτλους..

δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά.ίσως γιατί δε θέλω να θυμάμαι.ίσως γιατί μια ημερομηνία είναι απλά ένας αριθμός.και ίσως επειδή δεν τα πήγαινα ποτέ καλά με τους αριθμούς.με τις γιορτές,με τα γενέθλια,με τις επετείους,με την ώρα,με το χρόνο.δε θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που σε κοίταξα δίχως λατρεία στα μάτια.ίσως γιατί δεν υπήρξε ποτέ(?)ίσως γιατί ήταν τότε.την πρώτη φορά.στο REX.μάλλον τότε ήταν.η πρώτη και η τελευταία φορά.τότε που ήμουν ολοκληρωτικά άνετη μαζί σου,ανίδεη τι επρόκειτο να συμβεί λίγα λεπτά αργότερα.ναι,τότε ήταν τελικά.
ζηλεύω.ζηλεύω τους ανθρώπους που είναι άνετοι όταν το θέλουν.θέλω να μαι χαλαρή όταν είμαι μαζί σου.να είμαι cool.δεν είμαι όμως!και φαίνεται.ίσως να μην το καταλαβαίνεις γιατί δε σκέφτεσαι έτσι.αλλά αυτή είναι η αλήθεια.είμαι δειλή.δε μπορώ να σου μιλήσω από κοντά.γι'αυτό και..άστο.
iloveyou. simple as that.

5 σχόλια:

  1. δεν είσαι δειλη...
    είσαι ΤΡΕΛΛΗ!
    μίλα!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κι όμως..
    δε θα μιλήσω,θα στείλω..
    απόφαση μηνών..
    και δε θα μιλήσω γιατί και μόνο που τον βλέπω τρέμω!φαντάσου να αρχίσω να μιλάω για όλα(ΟΛΑ) όσα αισθάνομαι..θα κλάψω,και τελικά δε θα πω όσα θα θελα να πω..καλύτερα η ψυχρολουσία να γίνει από "μακρυά" και το "κοντά" εξαρτάται από κείνον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το να είσαι άνετη και χαλαρή είναι ένας μηχανισμός που πρέπει να τον δουλέψεις!

    Μπορώ να σου μάθω δυο πράγματα!

    Ας ξεκινησουμε απο το πρώτο:

    Πάρε όση δύναμη έχεις και άρχισε να απομυθοποιείς!

    Καλημέρα

    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Coulita,
    όποιος είν'έξω απ το χορο...
    λες και δεν έχουμε νιώσει παρομοίως....

    afroOδάκι,
    εγω λέω μίλα!
    άσε τα στο χέρι του κλπ
    και μην προδικάζεις!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η αλήθεια ναύτη μου είναι ότι προδικάζω..με κατάλαβες..ουφφφφφ θέλει δύναμη,που γενικά την έχω,αλλά αυτός ο άνθρωπος μα κάνει να παραλύω γαμώτο!!!

    couliiiitaaaa,δε ΘΕΛΩ να τον απομυθοποιήσω!είναι τόσο ψηλά στα μάτια μου που θα ναι άδικο να βλέπω τα flaws του..που κι αυτά μαρέσουν δηλαδή,αλλά λέμε τώρα!:P τα θέλει ο επιδέξιός μου όπως βλέπεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή