είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

θα επανορθώσω.

η καλύτερη συμβουλή που μου έδωσαν ήταν να το ζήσω. χωρίς δεύτερη σκέψη. κι εγώ ούτε που ξέρω πόσες φορές έπιασα τον εαυτό μου να μην κάνει αυτά που θέλει τις τελευταίες μέρες. περίπου τριάντα, αν θες να τις μετρήσουμε. κι όλο αυτό γιατί; από φόβο. μην εκτεθώ, μην πληγωθώ, μην κάνω λάθη, μην, μην. κι άφησα ανεκμετάλλευτες τόσες στιγμές, που παρόλο που ήταν υπέροχες, θα μπορούσαν να είναι ανεπανάληπτες. κρίμα. συγγνώμη. θα επανορθώσω. *ξέρεις τι θα ήθελα πιο πολύ από οτιδήποτε; να ήμουν εκείνη η κοπέλα στο βιβλίο.

2 σχόλια:

  1. afroOδάκι;;;;

    τι πάθαμε πάλι?
    πάλι τα ίδια?
    τι να επανορθώσεις καλο μου?
    που πέρασες υπέροχα κι όχι ανεπανάληπτα?
    μα το ανεπανάληπτα μόνο ιστορικα αποδεικνύεται
    γιατι το κάνεις αυτο στο μυαλουδάκι σου?

    σταμάτα τους παραλληλισμους με τα βιβλία
    και ζήσε απλα την κάθε μέρα σου!

    τα φιλια και την αγάπη μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έρχεσαι πάντα την κατάλληλη στιγμή.. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή