είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

η δική μου αλήθεια..


[..]

Αλήθεια..Τι να ναι?Μάλλον την έχεις ξεχάσει κόσμε.Για ξανασκέψου το λιγάκι..Λες να μαι η τελευταία θιασώτης της?Μπα,μου ρχεται κι άλλος ένας στο νου.Μα είναι τόσο δύσκολο να σαι αληθινός?Είναι δύσκολο να σαι ντόμπρος?Είναι δύσκολο να μην κρύβεσαι πίσω απ το δάχτυλό σου?Η αλήθεια πονάει λένε..Το δέχομαι,πονάει και μάλιστα πολύ ορισμένες φορές.Όμως δεν καταλαβαίνω γιατί οι άνθρωποι προτιμούν να ζουν μέσα στο ψέμμα."Κάποιος" χθες είπε πως το ότι είναι αληθινός οι άλλοι το θεωρούν μειονέκτημα..WHAT???Από πότε?Από πότε είναι μειονέκτημα να λες τα πράγματα με τ'όνομά τους?Πείτε μου μια καλή εξήγηση και ίσως να το ξανασκεφτώ..Έχουμε φτάσει σε τέτοιο σημείο που δεν ξεχωρίζουμε το σωστό απ το κατακριτέο..Και εκτός από το ψέμμα κυριαρχεί και η απάτη.Απάτη κάθε είδους.Άνθρωποι υψηλά ιστάμενοι ξεπουλούν την αξιοπρέπειά τους για 50 ψωροχιλιάρικα!Και όχι,δεν σνομπάρω τα χρήματα,απλώς τα σιχαίνομαι!Τα σιχαίνομαι γιατί χωρίς αυτά δε θεωρείσαι καλός φίλος,όμορφη γκόμενα,καλός συνεργάτης,καλός άνθρωπος.Και επειδή κάποιοι έχουν το χρήμα μπορούν να σε πουλήσουν και να σε αγοράσουν.Αυτά που δεν έχω θα πάρουν.Πόσο με τσαντίζουν Θεέ μου,πόσο?Υπηρεσίες ολόκληρες παραβλέπουν λαμογιές του καθενός,μόνο και μόνο επειδή πέφτει "λάδι".Είναι άδικο,άνανδρο.υπάρχουν άπειροι άνθρωποι γύρω μας,δίπλα μας που δεν αξίζουν την εμπιστοσύνη μας,κι όμως,κρύβονται καλά.Σε κάθε ευκαιρία θα τους ξεσκεπάζω,γιατι πολύ απλά δεν τους γουστάρω!Τέλος πάντων,εγώ μπορώ απλά και μόνο να εγγυηθώ για μένα ότι δεν πρόκειται να αλλάξω ποτέ και για κανέναν σας :) Δε θα σας παραμυθιάσω ποτέ,επομένως όσοι ζητάτε παραμύθι stay away,αλλά αν θέλετε έχω να σας προτείνω μια "φίλη" μου που αγαπούσε το ψέμμα όσο ήμασταν μαζί..Και λογικά δεν έχει αλλάξει χόμπι!Τα φιλιά μου σε όσους τα αξίζουν και don't forget,η Γη γυρίζει,τα πουλιά κελαηδούν και ο κόσμος αλλάζει!! [sorry για την απότομη ψιλοαλλαγή ύφους,αλλά έχω τα νεύρα μου με όσα βλέπω γύρω μου..i'LL be back,don't panic ;-) ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου