είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Τιμημένη Σαλόνικα,καμάρια βγάζεις μόνο..



Και εγώ που αγάπησα πάλι την ιδέα σου μόνο
και κάποιο στίχο που σου μοιάζει,
κοιτάζω έξω και χαράζει..
έγινε το αύριο πάλι χθες..



Έχω ένα φίλο..Δικό σου φίλο,που έγινε σιγά σιγά και δικός μου.Του μίλησα γι'αυτά που αισθάνομαι για σένα.Σχεδόν το χε καταλάβει.Μιλούσα τόσο πολύ για σένα που παρόλο που γνωριζόμαστε τόσο λίγο με ρώτησε για ποιον του έλεγα τόσο καιρό,λες και αν δεν ήσουν εσύ θα καταλάβαινε..Ε,δεν περίμενα να νιώσω έτσι με το που του αποκάλυψα το πολύτιμο μυστικό μου!Σα να ξαλάφρωσα,σα να έπρεπε να το πω κάπου,δεν ξέρω.Στην αρχή μου κόπηκε για λίγο η ανάσα,ντράπηκα τόσο..μα δεν έπρεπε..είναι ανθρώπινα όλα αυτά.Τόσο καιρό του περιέγραφα όλα αυτά που αισθάνομαι,οι απόψεις μας περί των ερωτικών,περί των σχέσεων και όλων αυτών συνέπιπταν,και ήμουν πια έτοιμη να μιλήσω.Ξαναδιαβάζω αυτά που λέγαμε..Δε μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυά μου.Είναι μεγάλη ανάγκη να μιλήσουμε από κοντά.Είναι αλλιώς.Μου το χε πει.Και πραγματικά λίγες φορές έχω νιώσει να θέλω να μιλήσω σε κάποιον γι'αυτά που αισθάνομαι.Ελάχιστες.Γιατί ξέρω πως εκείνος θα καταλάβει.Λυπάμαι που πληγώθηκε κάποτε.Γιατί δεν το άξιζε.Και το να πληγώνεσαι σε τέτοια ηλικία μόνο κακό μπορεί να σου κάνει.
Για μένα βέβαια αυτό δεν ισχύει.Μπορεί η "ιστορία" μου να μην έχει τελειώσει..Μπορεί βασικά να μην έχει αρχίσει καν,αλλά το λέω με σιγουριά..(τόση σιγουριά όση δεν είχα σε ολόκληρη τη ζωή μου),η "ιστορία" "μας" μόνο κακό δε θα μου κάνει.Μου χει δώσει τόσα πολλά.Με έχει διδάξει τόσα άλλα!Μου έχει προσφέρει τόση ευτυχία,που παρόλο που είναι μισή,εγώ τη θεωρώ τεράστια!Γιατί είναι η μεγαλύτερη ευτυχία που έχω νιώσει ποτέ μου.Μεγάλες κουβέντες,μα μόνο τέτοιες έμαθα να λέω:μεγάλες και αληθινές.

P.S:Συγγνώμη αν σας κουράζω,αλλά εξ αρχής έχω πει ότι γράφω για μένα,δεν έχω στο μυαλό μου ότι τα διαβάζει κόσμος και δε μπορώ να σκεφτώ έτσι.Μαθαίνω μετέπειτα ότι είστε μερικοί και μερικές "συνοδοιπόροι" μου και σας ευχαριστώ πολύ γι'αυτό.Απλά θέλω να με καταλάβετε.. :) Να θυμάστε ότι .. η Γη γυρίζει,τα πουλιά κελαηδούν και ο κόσμος αλλάζει.. [καιρό είχα να σας το θυμίσω;)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου