είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

φοβάμαι..

Νομίζω πως πια ήρθε η ώρα να ξεδιπλώσω(κυρίως στον εαυτό μου)αυτά που φοβάμαι στην ιστορία αυτή..

Βλέπεις,φοβάμαι πως αν κάποτε μάθεις όλα αυτά,θα κάνεις πίσω για κάποιους λόγους..Και θα ναι κρίμα..Γιατί μετά θα χαθεί όλο αυτό που υπάρχει,που για σένα μπορεί και να ναι κάτι συνηθισμένο,δεν ξέρω,μα για μένα είναι ήδη κάτι τόσο ξεχωριστό!Κάτι που με κάνει ευτυχισμένη έτσι κι αλλιώς,γιατί σε έχω έστω με αυτόν τον τρόπο στη ζωή μου.Και μ'αρέσει αυτό,δε θέλω να τελειώσει..Είναι ο πιο ισχυρός φόβος που είχα ποτέ μου!Ξέρεις..το πιο βασικό είναι ότι μπορεί εσύ να μην αισθάνεσαι το ίδιο,ας μην ακυρώνουμε τα πιο απλά..μπορεί για σένα να ναι όλα φιλικά,και αυτό να μην αλλάζει.Όλα στη ζωή είναι άλλωστε.Τα χω σκεφτεί,δεν κάνω και τίποτα διαφορετικό όλον αυτό τον καιρό!

Θα μου πεις..γιατί δεν κάνω κάτι να σου δείξω τι συμβαίνει,τι νιώθω ακριβώς.Ε,γιατί όπως και να το κάνουμε,εγώ είμαι η γυναίκα της υπόθεσης,δε μπορώ να κάνω το πρώτο βήμα.Να μου πεις οι εποχές έχουν αλλάξει(ΔΥΣΤΥΧΩΣ) και πια η γυναίκα τείνει να κυνηγάει.Ε,λοιπόν πες με παλαιών "αρχών",αλλά δε μ'αρέσει αυτό!Αρχικά επειδή τρομάζει και ευνουχίζει τον άντρα..Και έπειτα είναι αντι.."αισθητικό"(πώς αλλιώς να το πω?),είναι λάθος.Εντάξει,μπορεί να δείχνει ότι το θες πολύ,ότι είσαι τολμηρή και όλα αυτά,αλλά συνεχίζει να είναι λάθος.

Φοβάμαι πως μια μέρα θα ξυπνήσω και δε θα σαι στη ζωή μου.Για την ακρίβεια δε θέλω να συμβεί ΠΟΤΕ,μα το μέλλον είναι αβέβαιο!Ακόμα και το αύριο,ακόμα και το σήμερα.Μπορεί να κάνω κάτι που να σε πειράξει,μπορεί απλά έτσι να τα φέρει η ζωή και να χαθούμε.Μα να ξέρεις πως Ο,ΤΙ κι αν συμβεί,θα είσαι ΠΑΝΤΑ στην καρδιά και το μυαλό μου,σαν την πιο όμορφη και γλυκιά ανάμνηση που είχα ποτέ,σαν το πιο λαμπερό και σπινθηροβόλο χαμόγελο που έχω αντικρύσει,σαν το πιο ειλικρινές και όμορφο παιδί που έχω δει.Όμορφο απο μέσα προς τα έξω..Αλλά πρώτα από μέσα.Κι αν κάνω κάτι που θα σε πειράξει( :$ ..) να ξέρεις ότι θα ναι καταλάθος.Ότι δε θα κανα κάτι που θα σε έβλαπτε με οποιονδήποτε τρόπο.Ότι θα προσπαθούσα αμέσως να το διορθώσω!



[είσαι πολύ κοντά..είσαι πολύ μακρυά..:)]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου