είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Κυριακή 24 Απριλίου 2011

τίτλοι και βλακείες..

ένα παμφάγο ζώο είσαι.
[το ζώο όχι με την κακή έννοια.με την κανονική.]
ένα ζώο που μου έφαγε τα σωθικά.που κατασπάραξε ότι υπήρχε μέσα μου.και δε μου άφησε τίποτα.
εγώ σε άφησα να τα πάρεις όλα.έτσι όπως αφήνω όποιον αγαπώ να με αδειάζει.
εγώ βλέπω πως με γεμίζει,μα στο τέλος βλέπω ότι μένει ένα άδειο κορμί,να κουβαλάει μια ψυχή βασανισμένη,λαβωμένη.
κι αν τώρα νιώθω έτσι,σκέψου όταν χωρίσουν οι δρόμοι μας.
σαγαπάω,αυτό δεν έχει αλλάξει,δεν αλλάζει,δε θα αλλάξει.
είσαι υπέροχος,όχι τέλειος,μα εξαιρετικός.σαν άνθρωπος.όχι σα γκόμενος.δεν ξέρω πώς είσαι σα γκόμενος.και δε μου αρέσει και η λέξη.και στην τελική δε θα μάθω και ποτέ.

είναι δύσκολο να μιλήσουν δύο άνθρωποι στην εποχή μας.όχι να κάνουν chat.να μιλήσουν.face to face.μόνο αυτό ζήτησα εγώ.

καληνύχτα.

5 σχόλια:

  1. χρονια πολλα αρχικα, ειναι πολυ δυσκολο αλλα οχι ανεφικτο! ολο καποιον θα βρεις στη γλωσσα που ξερεις keep trying

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η αγάπη από καρδιάς είναι ότι πιο σημαντικό υπάρχει!!

    Να χαμογελάς γιατί το αξίζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μάλιστα...
    άντε πάμε απ'την αρχη τώρα.
    πρώτον: κανεις δεν έφαγε τίποτε
    αν είχε όντως φάει θα έλεγες κι ένα χαλάλι...
    η περιφρόνηση στο στρωμένο τραπέζι είναι που πονάει περισσότερο απ όλα. και το ξέρεις

    τώρα, πληρώνεις τις επιλογες σου
    όπως όλοι μας άλλωστε, μη νομίσεις πως είσαι και μόνη σου...

    στο έγραψα πως δεν είσαι για τις σκιες
    σου είπα, βγες στο φως και γρήγορα μάλιστα
    να μην υπερτιμούσαμε τις δυνάμεις μας...
    πεισματάρικο Αφρουδάκι... να, ορίστε τώρα που έκαψες ασφάλειες με το βραχυκυκλωμένο σεσουάρ για δολοφόνους.

    επι των τύπων των ήλων λοιπον, ξεκόλλα το συντομότερο και μην σιχτιρίζεις γιατι δεν φταίει κανεις άλλος βγες στον αέρα που κλείστικες ανοιξιάτικα στο σπίτι και κάνε πράγματα που αγαπας. άξιοι είναι ΜΟΝΟ όσοι αυτα ακριβως μπορουν να μοιράζονται μαζι μας!
    συνειδητα και με ευχαρίστηση

    και σχώρα με που γίνομαι λίγο σκληρος, αλλα σου χρειάζεται βρεμμένη σανίδα! του surf εννοω βρε... θάλασσα και ξεγνοιασια

    α, και μη νοιάζεσαι, τα ζώα δεν έχουν συνείδηση

    με τις ευχες και την αγάπη μου!

    πάρε και δυο φιλια!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ αγαπημένο μου Αφροδιτακι αχ! δυστυχώς πληρώνουμε ολοι τις επιλογές μας. Δεν το κατηγορώ ομως.Τις κάνουμε και καλά κάνουμε και τις κάνουμε...άλλωστε η ζωή κάθε μέρα μας διδασκει απο τα λάθη μας τις επιλογές μας....καμιά φορά να μιλήσεις δεν μπορείς με τον άλλο.δεν είναι θέμα μοίρας.Είναι θέμα που θα στο εξηγησω απο κοντά....ξέρω είναι δύσκολο άλλά προσπαθήσε σε αυτή τη φάση οχι νσ δώσεις καρδιά αλλού.Αυτο θα ήταν το χειροτερο για αρχή.Αργοτερα θα βρεις αυτο που αξιζεις...Αφροδιτουλα μου γλυκιά το ξερεις.μονο εσύ μπορείς να αλλάξεις τα πάντα. Είναι στο χέρι σου. τα υπολοιπα απο κοντά και σύντομα. Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν ξέρω σε ποιόν να πρωτοαπαντήσω ότι έχει δίκιο.γιατί έχετε όλοι.δε γίνονται όλα επί τούτου.απλά συμβαίνουν.μου συμβαίνουν.και μερικά πράγματα δε μπορώ να τα αλλάξω,γιατί είναι μέσα μου.φιλί σε όλους,χρόνια μας πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή