είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

αυτά τα πολλά ζητάω πάλι.

με κατέστρεψε.η αγάπη μου για σένα με κατέστρεψε.και γαμώτο,δε θέλω να το παραδεχτώ.αλλά είναι αλήθεια.και θέλω να κοιτάξω μπροστά.αλλά πάντα θα μένεις εσύ πίσω.και θα σε θυμάμαι.σαν ένα κάστρο που δεν έπεσε.ποτέ.σαν ένα δέντρο που δε λύγισε.κι ας φυσούσε πολύ.πάρα πολύ.εγώ ήμουν ο αέρας.και αυτά που ένιωθα δε σε παρέσυραν.και πάντα εμένα θα κατηγορώ.για όλα.όπως πάντα.ποτέ δε φταίτε οι άλλοι.στην περίπτωσή μας δε φταις.είναι προφανές.αλλά ρε γαμώτο,αυτό το γιατί θα με τρώει μια ζωή.γιατί δε γίνεται μία φορά να αγαπάς και να αγαπιέσαι από την αρχή.εύκολα.απλά.όπως στις ταινίες.χέστηκα για το χάππυ εντ.θέλω να ζήσω τη ριμάδα την απλότητα.λες και ζητάω πολλά.τίποτα δε ζητάω.σιχτίρι.

6 σχόλια:

  1. αχχ απλές αγάπες!δύσκολο!

    φιλιά, καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συγγνώμη που θα σας το χαλάσω...

    Α Ν Ο Η Σ Ι Ε Σ!

    πρώτον, μην ξαναδω ότι η αγάπη είναι καταστροφικη
    δεύτερον, δεν σε κατέστρεψε η αγάπη αλλα η έλλειψή της!
    τρίτον, από πότε φταίει το αυγο που έσπασε επειδη το πετάξαμε στον τοίχο; μου λέτε;

    σε ένα θα συμφωνήσω μόνο
    "απλη" αγάπη δεν νογιέται...
    αμα ήτανε απλοι δε θα χρειαζόμασταν ποιητες, μουσικους, καλλιτέγνες και τις συναφεις συμπαθεις τάξεις...

    Αφρουδάκι μου, άκου καλο μου, στο μόνο που φταις είναι που δεν μίλησες εξ αρχης... στο είπα άλλωστε, χούφτωστον, χούφτωστον!!!

    :)

    θα γλύτωνες πιο σύντομα...

    δεν έχεις ανάγκη όμως
    έχεις ρίζες κι αξίες
    πουχώρ'!

    καλο βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα σε όλους..ξέρουμε ότι ο Ναύτης έχει δίκιο,ναι;
    σχεδόν πάντα,για να μην πω πάντα.μα τα λάθη είναι για να τα κάνουμε.άργησα να καταλάβω ότι μου ήταν τόσο σημαντικός.ότι θα υπάρξει μέρα που δε θα μπορώ να φανταστώ το μετά.και έχει έρθει αυτή η μέρα.και προς το παρόν το θέμα είναι στο ψυγείο.μέχρι να χαλάσει και να το..πετάξω(;).
    με ξέρετε,δε θα πετούσα ποτέ κάτι τόσο όμορφο.πόσο μάλλον όταν αυτό είναι συναίσθημα.απλώς θα το αφήσω στην άκρη και θα συνεχίσω.θα κάνω νέα αρχή.χωρίς να προσποιηθώ ότι δεν υπήρξε ποτέ.απλά δεν ήταν από τα "απλά" και τα "συνηθισμένα".δεν κατέληξε σε σχέση.και βασικά δεν κατέληξε πουθενά,τουλάχιστον ακόμα..καληνύχτα φίλοι μου,θα προσπαθώ πάντα για το σωστό..

    ΑπάντησηΔιαγραφή