είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

μια ευχαριστη νοτα στο σκονισμενο πενταγραμμο..

Είναι στιγμες που νομιζεις πως όλα τελειωσαν..Και ενώ χανεσαι για μια ακομα φορα στις σκεψεις σου,ΝΑ..απο το πουθενα βλεπεις μια λαμψη,ένα φως που ρχεται κατά πανω σου!Σημερα ειδα εκεινο το μικρο μικρο φωτακι!Το ειδα και εχω και αποδειξεις ότι ηταν εκει!!

Photobucket

Δεν ειμαι ανθρωπος που σβηνω μηνυματα..Οσοι με ξερουν καλα το γνωριζουν!Θελω να εχω ολοκληρωμενη εικονα για κάθε ατομο και αυτό μου βγαινει και στο κινητο!Δηλαδη,εχω κρατησει μηνυματα από το 2006 εκει μεσα!Τα διαβαζω συχνα για να θυμαμαι..Πως ηταν τα πραγματα και πώς είναι..αν εχουν αλλαξει και με ποιο τροπο..Ευτυχως εχει μεγαλη μνημη!!Πρεπει να εχω ηδη πανω από 4 χιλιαδες μηνυματα!!Μια φορα τα εσβησα ΟΛΑ από ένα ατομο..Αφου φυσικα ηξερα ότι δεν ειχε νοημα να τα κραταω πια..Ειχαν «παλιωσει»..οχι από το χρονο,αλλα από τον «καιρο»..Δε θα πω ψεμματα..σκεφτηκα να το ξανακανω αυτό το διαστημα που περασε..Ομως κατι μεσα μου με σταματουσε..ελεγα,ας το,θα τα σβησω καποια στιγμη στο μελλον..Κατι μεσα μου,αλλα και μια καλη μου φιλη με σταματησαν..Δεν το εκανα λοιπον..και ειμαι χαρουμενη γι αυτό,γιατι θα το χα μετανιωσει σημερα..Εκει που το θεμα εδειχνε ότι τελειωσε,ότι επεσαν τιτλοι τελους,ετσι ξαφνικα ηρθε παλι στην επιφανεια του μυαλου μου!Γιατι φυσικα-και θα το παραδεχτω παλι- το χα κρυψει καλα στο πισω μερος του..Ερχοταν που και που,αλλα με στενοχωρουσε και το ξαναριχνα πισω!Ομως ερχοταν και παλι!Μα γιατι?αφου ειμαι πια πεπεισμενη ότι εχει τελειωσει οριστικα..
Τελικα από κει που δεν το περιμενεις,από ατομα τα οποια δε σε γεμιζαν και με τη μεγαλυτερη αισιοδοξια της γης,βλεπεις κατι καινουριο,κατι που δεν ηξερες μεχρι τωρα..Κατι νέο είναι παντα συναρπαστικο!Ειμαι ετοιμη να το γνωρισω,να του δωσω μια ευκαιρια να με διαψευσει!Να το αποδεχτω ξανα όπως ακριβως είναι και να το απολαυσω!Καλησπερα!!και είναι καλη,αφου η γη γυριζει,τα πουλια κελαηδουν και ο κοσμος αλλαζει(συχνα προς το καλυτερο!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου