είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

"λεω ευκολα σαγαπω,μα ποτε μου δεν τα πιστευω.." ???




ΑΑΑΑΑΑΑ!!!Δηλαδη πραγματικα εχω αρχισει να πιστευω ότι καποιος σαμποταρει τα υπεροχα(!?) βραδια μου!!Τι είναι αυτό το πραγμα?Μα σημερα τυχαια-ΤυΧαΙα-τΥχΑιΑ-ΤΥΧΑΙΑ υπηρχε αυτό το τραγουδι στην αρχικη του youtube????απαπαπαπα!Εποχες Hi5 λοιπον,ένα χρονο πριν περιπου!Το χε ο Γιαννης στο προφιλ του!Ξερεις,τοτε ηταν μοδα τα κοουντς(codes)!Ξερωγω εφτιαχνες το προφιλ και πολύ τελειο ας πουμε!*Μυδια*!!!!,δεν ειχε νοημα από καποια φαση και μετα γιατι το καναν ολοι!Τελος παντων!Το τραγουδι αυτό ισα που το ειχα ακουσει 2-3 φορουλες πριν.Και όχι ότι δε μου αρεσε,απλα δεν ασχοληθηκα πολύ μαζι του,το σνομπαρα!Μεχρι που -σου πα- το βαλε ο Γιαννης!Εφτιαχνε κατι φοβερα προφιλ,αναλογα με την εποχη(ξεχναω εκεινο το φθινοπωρινο που μου χε φτιαξει??),τη διαθεση του και λοιπα!Ε,και κάθε φορα που εμπαινα στο προφιλ του το ακουγα!Δηλαδη το εχω ακουσει συνολικα καμια διακοσαρα χιλιαδες φορες!!!χαχαχα!!Που λες,(ψιλοασχετο τωρα) το Hi5 όταν το κανα ημουν γυρω στα 15-16,ξερεις,πρωτη λυκειου!Και ειχα εγω,2 εμο και 13 φυσιολογικα ατομα στην ελλαδα,και ολοι οι υπολοιποι χρηστες ηταν από ιαπωνια,αμερικη,πορτογαλια και κατι τετοια(παρενθεση..ειχα πιασει φιλιες με μια κοπελιτσα από πορτογαλια-που μιλαμε ακομα ψιλοσπανια στο msn,και μου φαινοταν τοσο περιεργο που ειχε ένα ουσιαστικα ΑΔΕΙΟ προφιλ!Μονο το aboyt me φαινοταν!Και τη ρωτησα και μου πε ότι ηταν μοδα να χουν τετοια προφιλ!Μιλαμε τιποτα άλλο δε φαινοταν!!!Που να ξερα ότι μετα από λιγο θα ταν όλα τα προφιλ ΚΕΝΑ)!!Ε,μετα από ένα εξαμηνο το θεμα εγινε..μην πω βραδιατικα!!Εκανε η κουτση μαρια που ηταν 11 χρονων και χαρηκε ας πουμε!!Και εκει αρχισαν τα γνωστα «ομορφα» του στυλ “kollitoObinatCi mm0o0o”,”ko0rabied0melomakar0natCi moOo0o” και κατι άλλες τετοιες βλακειες!Μιλαμε για πραγματικο ξενερωμα!Ολοι τους αγαπουσαν ολους στα status,ολοι εγραφαν “get a life”,ολοι ειχαν ιδιο στυλ και νομιζαν ότι ξεχωριζαν και γενικα ολοι ηταν κατά του Hi5,αλλα ελιωναν ολη μερα εκει!!!Δε λεω,ηταν μια καλη απασχοληση,μεχρι που ηρθαν οι πανελληνιες..Βασικα πιο πριν,γιατι απ ότι θυμαμαι ειχα παψει να ασχολουμαι με το Hi5 αρκετο καιρο πριν τις πανελληνιες,και ημουν πια αφοσιωμενη στο fb!(ανωτερο,δεν το συζητω!)Βεβαια τωρα που το ξανασκεφτομαι στα 15 μου το facebook δεν το χα και σε μεγαλη εκτιμηση-βασικα το βαριομουν- οποτε παει αναλογα με την ηλικια!Ασε που δεν ειχε και κανεις γνωστος μου!Anyway..δεν εκλεισα ποτε το χαι πεντε μου και λογικα ουτε προκειται!Ετσι,να υπαρχει ρε αδερφε!Ποτε δεν ξερεις!Μπορει να με πιασει παλιμπαιδισμος(λεμε τωρα!)..Πωω το τραγουδι απλα δεν υπαρχει(αυτό που σου πα στην αρχη)!!Εχει νοημα-πώς το λενε?Και είναι ισως από τα λιγα τραγουδια που μου αρεσουν και δεν ταυτιζομαι μαζι τους!Σε τι ας πουμε να ταυτιστω εδώ?Δεν βρισκω κατι!Περιεργο μου φαινεται.. «λεω ευκολα σαγαπω,μα ποτε μου δεν τα πιστευω» WHAT?καλα,πολύ μακρινο τραγουδι!! Τελικα δε μου φαινεται περιεργο,απλα δεν είναι «εγω»!Αλλα που ηθελα να καταληξω?Μπαα,δε θυμαμαι!Α!ναι μωρε..ηθελα να σου θυμίσω ότι η γη γυριζει,τα πουλια κελαηδουν και ο κοσμος αλλαζει.. =) καλημερες!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου