είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

νυχτερινη "αυτοκινηταδα"..


[αυτο το τραγουδι συνοδευσε για μια "στιγμη" την κουβεντα..]
και ο στιχος της βραδυας "μεθυσμενη μου καρδια εσυ που ξερεις οτι κλαιω κι οταν γελαω.."

Οκ,δεν το χω μυστικο.Ξερεις ότι ειμαι ατομο κλειστο,δεν ανοιγομαι ευκολα,δε λεω ευκολα τα προβληματα μου,δε λεω οπουδηποτε τι σκεφτομαι ανα πασα στιγμη και γενικα «δεν το χω»!Δε μπορω να μιλησω παντου,δε νιωθω ανετα,πώς το λενε?Οχι,ουτε στην ιδια μου τη μητερα..Περιεργο?Ημασταν σημερα στο αυτοκινητο,κατά τη διαρκεια μιας κλασσικης νυχτερινης βολτας στην παραλιακη,τωρα..Γλυφαδα?Αλιμο?θα σε γελασω,παντως καπου εκει ξεκινησε η συζητηση..Δε θυμαμαι πώς,αλλα κρατησε αρκετη ωρα.Το θεμα μας ηταν ότι δεν τα βγαζω από μεσα μου,δεν ξεσπαω,δεν της μιλαω,δεν λεω πραγματα που θα μπορουσαμε να μοιραστουμε.Ανενδωτη εγω..Δε θεωρω ότι πρεπει να της λεω ότι μου συμβαινει,γιατι στο κατω κατω δεν αισθανομαι ανετα.Οχι ότι φταιει η μητερα μου,σε καμια περιπτωση..Ισα ισα,που με οσα μου ειπε με συγκινησε αφανταστα! «Ειμαι ετοιμη να ακουσω τα παντα,ΤΑ ΠΑΝΤΑ»,το τονισε αυτό!«Τα παντα,λεει..μεχρι και για φονο!Ναι,το χω σκεφτει..Σε κάθε περιπτωση θα ειμαι εκει να το αντιμετωπισουμε μαζι..» Μα είναι να μη συγκινεισαι?Τελος παντων,ειπα ότι θα προσπαθησω,αλλα μαλλον χλωμο το βλεπω..Της το πα,δεν το χω,προτιμω να τα γραφω..Πρωτη φορα της ειπα ότι γραφω.Και το καταλαβε.Ειπε ότι πολλοι εκφραζονται με το γραψιμο,αλλα δεν είναι το ιδιο..Επισης δεν ξερει ότι ξεσπαω.Ναι,ξεσπαω,μεσα από τη μουσικη!Δεν παιζω πιανο,κιθαρα κλπ,αλλα ακουγοντας τραγουδια σημαδιακα για μενα ΞΕΣΠΑΩ.Με διαφορους τροπους όπως καταλαβαινεις.Η μουσικη ειναι αυτη που με ξεκουραζει,με φορτιζει συναισθηματικα,με νευριαζει,με καλμαρει,με καταλαβαινει,με βασανιζει,με βοηθαει.Ειναι μια παραξενη σχεση.Μου κανει παρεα όταν δεν είναι κανεις «εδώ»,και φυσικα τα βραδια,που είναι η κυρια συντροφια μου..(συνοδευει συζητησεις,χαμογελα,παρεα,αγκαλιες)Παντα ηταν φιλη μου!Και θα συνεχισει να είναι για οσο χρειαστει,ισως και για την υπολοιπη ζωη μου.Το σημερινο μοττο μας(!) είναι το ακολουθο: η γη γυριζει,τα πουλια κελαηδουν και ο κοσμος αλλαζει..Σημερινο ειπα??? :P καλημερες..!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου