είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Φορα τα γιορτινα σου,τα δακρυα σου και ξεκινα το ταξιδι στο φεγγαρι..


Πωπω είναι τοσα πολλα αυτά που θελω να γραψω σημερα!!Απαπα τι μ επιασε?Ας αρχισω απ το πιο χαρουμενο..Λοιποοοοον,σε 6 μερες από σημερα,δηλαδη στις 9 του Δεκεμβρη θα ειμαι στη Βιεννη!!!
(ναος Αγ.Στεφανου στη φωτο-με ενα απ τα πιο παλια εκκλησιαστικα οργανα inside)

Ειναι μια από τις αγαπημενες μου πολεις,μετα από το Παρισι και τη Νεα Υορκη φυσικα!Πηγα για πρωτη φορα όταν ημουν εκτη δημοτικου,πριν δηλαδη..χμμ..6 χρονια περιπου!Πωωω,και θυμαμαι κάθε λεπτομερεια της πολης,φαντασου!Μαλλον φταιει το γεγονος ότι την περιοδο των χτιστουγεννων(τοτε ειχα πρωτοπαει) είναι εκπληκτικα στολισμενη!Εκει δεν είναι όπως εδώ,όχι.Στολιζουν κάθε γωνια,κάθε δρομο,κάθε πλατεια, πολύ ομορφα,πολύ γουστοζικα!Ο στολισμος ξεκιναει αρχες νοεμβρη και την επομενη των Χριστουγεννων δεν υπαρχει ουτε ένα μικρο μικρο λαμπακι!!Εμεις εδώ ουτε του Αι-Γιαννη δεν εχουμε ξεστολισει!Εχει επισης φανταστικες αγορες,πλανοδιους μουσικους στις πλατειες(φαντασου κατι σαν την Ερμου με εκεινους με τα βιολια,αλλα καμια σχεση μιλαμε!),μιμους,χορευτες και ο,τι άλλο μπορεις να φανταστεις!Ειναι μια πολη μαγευτικη,μια πολη που σε συνεπαιρνει κάθε φορα.Εχει δε απεριγραπτα νοστιμες σοκολατες(milka αγαπημενη,όπως επισης και toblerone,με την τελευταια να υπαρχει ακομα στην Ελληνικη αγορα,ενώ την πρωτη να εχει αποσυρθει-ποιος ξερει γιατι- εδώ και χρονια).Δε θα μιλησω για τα αξιοθεατα,γιατι βαριεμαι να γραψω 18 σελιδες!!!Καθε κτιριο εχει την ιστορια του!(παλατι σισσυ ένα απ τα πιο σημαντικα!)Δε θ μιλησω ουτε για το φαγητο,απλα θα καταλαβετε ποσο ξεχωριστο είναι από τα 5 κιλα που θα βαλω εκει!!!χαχαχα!Α!κατι που δε θελω με ΤΙΠΟΤΑ να σκεφτω,είναι ότι η ολυμπιακη υπαρχει περιπτωση να απεργησει,ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΤΕ,ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!Λεω να αλλαξω λιγακι θεμα..Και να παμε σε κατι πιο στεναχωρο..Πριν 3-4 μερες μπηκα σε ένα γκρουπ στο fb που ειχε να κανει με ανθρωπους που δεν είναι πια στη ζωη μας..Διαβασα μερικες πραγματικα συγκινητικες ιστοριες,εβαλα τα κλαμματα,εφερα διαφορα στο μυαλο μου,καταλαβαινεις..Ε,και επεσα για υπνο.Ειδα ένα ονειρο,παναγια μου!Φαινεται ότι επηρεαστηκα σημαντικα.Ειδα λεει ότι εχασα τους γονεις μου σε ατυχημα με το αυτοκινητο και ετσι ξαφνικα εμεινα ξεκρεμαστη,με τον αδερφο μου,να μην ξερω τι να κανω,πως θα ζησω,με τι δυναμη να συνεχισω!Και ειτε το πιστευεις ειτε όχι,επηρεαστηκα παρα μα παρα πολύ από αυτόν τον εφιαλτη.Ξερεις,είναι εκεινα τα μικροπραγματα που κανουμε καθημερινα και δειχνουμε στον άλλο ότι τον αγαπαμε.Αγκαλιασα τη μητερα μου και δεν ηθελα με τιποτα να σκεφτομαι ότι καποια στιγμη δε θα την εχω διπλα μου(κωλοδακρυα =’/ ).Ουφφφφ!Τι σκατοονειρα βλεπω ρε γαμωτο?Γρηηηηγορα αλλαζω παλι θεμα,δε μπορωωω!Λοιπον..εχοντας στην κατοχη μου τα πολυποθητα σηματα,λεω την Τριτη να δωσω και για το διπλωμα!Να το παρω να τελειωνω πια!Βεβαια..λιγες μερες πριν φυγει ο παππους μου,μου δωσε καποιες συμβουλες..Μια απ αυτές ηταν να μην παρω αυτοκινητο μεχρι τα 20 μου!Και θελω να την τηρησω!!!!

rain Pictures, Images and Photos

Αχχχ..σημερα ηταν μια μερα πολύ βροχερη!Και όπως ολοι περιμεναμε,ακολουθησε μια εξισου βροχερη νυχτα!Αυτη τη στιγμη εχω ακουμπησει το laptop στο παραθυρο και χαζεεεεεευω..=) τι ωραια που ειναιιιι!Με πιανει η νοσταλγια μου κι εμενα!Σαββα,ελα σωσε με μωρεεε!!<3 Σ αφηνω αποκαλυπτοντας μια ακομα αληθεια..Η γη γυριζει,τα πουλια κελαηδουν και ο κοσμος ΑΛΛΑΖΕΙ,να το θυμασαι αυτό..Καλημερα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου