είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

αχ να μην τελειωνε ΠΟΤΕ.. <3

Μα γιατι καθε φορα να λεμε οτι αυτο δεν το χουμε ξαναζησει?Γινεται να νοιωσουμε τα ιδια πραγματα με διαφορετικα ατομα?Παντα θα ειναι διαφορετικα,παντα θα αισθανομαστε αλλιως!Δεν το χω καταλαβει εντελως ακομα,αλλα το ψαχνω..Οχι,δε με ενδιαφερει να αναλυσω το θεμα,απλως θελω να ξερω τι νοιωθω καθε στιγμη!Αυτο το τελευταιο σκιρτημα ας πουμε ΔΕΝ το εχω ξανανοιωσει!Ειναι κατι πρωτογνωρο για μενα!Εκει που εισαι απολυτα σιγουρη οτι δεν προκειται να συναντησεις ποτε "αυτον" τον ανθρωπο,και ποσο μαλλον να του μιλησεις,ΤΣΟΥΠ!Συναντιουνται τα βλεμματα σας!Και σιγα μη με ρωτησει το βλεμμα μου που θα κοιταξει!Και φυσικα οχι,δεν ειναι μονο τα βλεμματα..Ποσο περιεργα αισθανθηκα!Ομορφα περιεργα!Τον ερωτευτηκα οχι με την πρωτη ματια(που εδω που τα λεμε δεν ειναι και δυσκολο),αλλα με την πρωτη κουβεντα,με την πρωτη ατακα.."ή φιλαμε ή δε φιλαμε.." αυτο ηταν!εγινε το "κακο"..Και τωρα?Σκεφτομαι τοσα πολλα..Εχω ανασφαλειες,το ξερεις φυσικα,αλλα..κατι μεσα μου μου λεει ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΤΟ!και αυτο κανω!και δοξα το θεο με βοηθαει το ενστικτο μου!Δεν μπορω να πω οτι αυτο που μου συμβαινει ειναι "αγαπη",μονο και μονο γιατι ουσιαστικα δε ζω με αυτον τον ανθρωπο,ομως το βλεπω,εχω παθει εξαρτηση!!!Η δευτερη συναντηση ηταν αρκετη για να μου επιβεβαιωσει οσα φοβομουν!Την εχω πατησει κανονικα!Ετρεμαν τα χερια μου,τα ποδια μου..ετρεμα ολοκληρη!Δηλαδη πραγματικα,τι να πω?Και οταν με ειχε αγκαλια..Μακαρι να σταματουσε εκει ο χρονος!Ημουν ασφαλης,το ηξερα,ηταν αυτο που ηθελα εκεινη τη στιγμη,να σταματησουν τα ρολογια,ΟΛΑ!Λιγα δευτερολεπτα μαζι σου μου δινουν δυναμη για μερες,λιγα λεπτα μαζι σου μου δινουν δυναμη για βδομαδες ολοκληρες,λιγες ωρες μαζι σου ειναι ολη μου η ζωη..Θελω να σε εχω στη ζωη μου..Για οσο παει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου