είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2009

παραμονη Χριστουγεννων κι εγω καθομαι και συγγραφω =)

Είναι ξημερωματα παραμονης Χριστουγεννων,και συγκεκριμενα 2:24π.μ. και ως συνηθως δεν εχω υπνο.Σκεφτομαι ότι αυτή η συνηθεια πρεπει να κοπει με το νέο χρονο,τουλαχιστον μεχρι το Μαρτη που θα αρχισω να πηγαινω στη σχολη.Αφορμη για να γραψω ηταν για άλλη μια φορα το facebook.Ειδα σημερα κυριως πολλα status updates με θεμα την αλλαγη του χρονου και όλα ηταν του τυπου “αντε να ρθει το 2010 γιατι το 2009 μας γ..ε” ή “το 2009 ηταν απαισιο,περιμενω το 2010 σαν τρελος” ή και τη φραση που πριν κυκλοφορησει ευρεως εγινε και τιτλος σελιδας:”μακαρι ο νεος χρονος να είναι gay γιατι ο παλιος μας γ..ε” και γενικα τετοιες βλακειες!!Και με εβαλαν σε σκεψεις.Αλλαξα λοιπον κι εγω το δικο μου,θελοντας να τους δειξω έναν άλλο τροπο σκεψης,το δικο μου εκεινη τη στιγμη: “xwcte,xwcte vricidi cto 2009!! de borei omwc na cac efere MONO kako!!emena pire ena kommati mou mazi tou ='/ ,aLLa mou dwce kai poLLa aLLa ♥ ..opote agapicte to 09 kai etoimacteite gia to 10..!!etoimacteite na zicete to diaforetiko,to kainourio *_* egw eimai etoimi oco pote!!! 2010 ce perimenww!!do not Let me down,pLease =)
Εε,ωραια,και διαβασα διαφορες γνωμες!Εγω φυσικα στο ότι το 09 μου πηρε κατι δεν αναφερομουν σε θεματα γκομενικα,αλλα στο γνωστο θεμα(πρωτο κειμενο και γενικα διασπαρτο σε όλα τα ποστ)-χαμο του παππου=’/.Και οι μισοι που το διαβασαν ειμαι σιγουρη ότι καταλαβαν λαθος!Γιατι?Μα γιατι εχουμε το κυριοτερο αγαθο,την ΥΓΕΙΑ,ως δεδομενο!Μα,δεν ισχυει αυτό!Ολοι ζητουν χρηματα,δωρα,σπιτια,αυτοκινητα..Δε θελω κατι από αυτά.Και αν Αγιε Βασιλη εχεις σκοπο να μου τα φερεις,ευχαριστω,δε θα παρω!Θα προτιμησω την υγεια τη δικη μου και των ανθρωπων που αγαπω..Φετος μου εδειξε ο Θεος ποσο πολυτιμη είναι παιρνοντας μου έναν από τους πιο αγαπημενους μου ανθρωπους πανω στη Γη.Δε θελω να το ξαναζησω,δε θελω να ξανακλαψω,δε θελω να..ΛΑΘΟΣ!!!Ειπα δε θελω να ξανακλαψω?Οχι,δεν το εννοω!Θελω να ξανακλαψω,να ξεσπασω γιατι μου λειπει,γιατι δεν είναι εδώ πια,θελω αν με βλεπει αλλα δε με ακουει να ξερει ότι τον σκεφτομαι ακομα,ότι τον αγαπω ακομα και ότι δε θα παψω ποτε να θρηνω!Οσα χρονια κι αν περασουν παντα μα ΠΑΝΤΑ τα βραδυα(εχω εξηγησει ισως το λογο) θα τον σκεφτομαι!

[ αααχ ας φυγουμε εμεις,
πριν χασουμε το τραινο της γραμμης..
]


Τα καλα του 09...χμμ..Ενα είναι ότι περασα στη σχολη που ηθελα.Ενα άλλο ηταν ότι σε γενικες γραμμες και απ οσο ξερω ημασταν ολοι γεροι(..) και τα προβληματα ηταν αν όχι περιορισμενα,ασημαντα,σε σχεση παντα με τα προβληματα που υπαρχουν παραεξω.Και,ναι,ειμαι ευγνωμων για αυτό!Και ένα άλλο που μου ερχεται ετσι γρηγορα στο μυαλο είναι το γεγονος ότι γνωρισα ένα σπουδαιο ανθρωπο[σαββουλιτο](για μενα,για σας μπορει να μην είναι),και ισως τον ερωτα :Ρ ..[καλα,από μεριας μου είναι σιγουρο!!]..Α,και δεν ξεχναω φυσικα ποσο καταπληκτικα περασαμε στο ταξιδι στη Βιεννη,αλλα και το καλοκαιρι στη λατρεμενη Σαντορινη με το
Μαρακι(κολλητη!)!!!Μπορω να γραφω μερες γι αυτό(Βιεννη),αλλα επειδη σε λυπαμαι εσενα που πιθανον το διαβαζεις(λεμε τωρα),θα αρκεστω σε αυτά που εγραψα σε παλαιοτερη αναρτηση!!Λαλαλααα τωρα εχω ορεξη να τραγουδησω βασικα,αλλα εχει παει τρεις η ωρα!!Μαα πως περασε??Καλα,να μου πεις μια ολοκληρη χρονια περασε χωρις να το καταλαβω!Και επειδη νυσταξα,αποθηκευση και δημοσιευση αυριο(σε λιγες ωρες βασικα)..Παραμονη Χριστουγεννων λοιπον,οικογενειακη μερα!Σας φιλω και σας υπενθυμιζω ότι η Γη γυριζει,τα πουλια κελαηδουν και ο κοσμος αλλαζει!Χαρειτε κάθε στιγμη,μην ξεχνατε να λετε τα “αυτονοητα”,γιατι μπορει να ερθει η ωρα που να μετανιωνετε το ότι δεν ειχατε μιλησει..Καλημερες και χρονια πολλα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου