είναι πράγματα που δε λέγονται από κοντά..είναι σκέψεις τυλιγμένες σε χαρτί..είναι στιγμές που θέλω να βγω και να φωνάξω..και είναι ΕΔΩ που βρίσκω διέξοδο..

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

εχει ο "καιρος" γυρισματα


(υπο τους ηχους του Μιχαλη-συνονοματου του αγαπημενου- Εμιρλη..)


Χμμ..ισως και να μαι ενας απ τους πιο αισιοδοξους ανθρωπους που εχεις γνωρισει ποτε.Μου το χουν πει και το καταλαβαινω,ειναι πραγματικοτητα δηλαδη!Ειναι ομως στιγμες που δεν αναγνωριζω κι εγω η ιδια τον εαυτο μου.Στιγμες σαν,να,κι αυτην εδω.Κατι μου φταιει,κατι μου συμβαινει και δεν ξερω τι ειναι αυτο..Σκεφτομαι διαφορα,διαφορους.Και φυσικα το ξερω,δεν ειναι δυνατο να ειμαστε οι ιδιοι καθε στιγμη,να χουμε τις ιδιες αντιδρασεις παντα,τα ιδια θελω,την ιδια διαθεση.Ακομα και η συμπεριφορα μας αλλαζει,αναλογα με τον ανθρωπο που εχουμε απεναντι μας.Ή ακομα και με τον ιδιο ανθρωπο ειμαστε διαφορετικοι ωρες ωρες.Μα ετσι ειναι ο ανθρωπος.Ασταθης,με τα υπερ και τα κατα του,με τις αδυναμιες του,με τις καλες και τις κακες στιγμες του..Το ξερω φυσικα,δεν ειμαι απο χαρτι,αλλα καποιες φορες νοιωθω τοσο ευαλωτη.Και δεν καταλαβαινω το γιατι.Ξερω,βαρεθηκες,οπως κι εγω.Βαρεθηκα πολλα πραγματα που δε θελω καν να τα αναφερω(=σκεφτω) αυτη τη στιγμη.Και φυσικα δεν ξερω αν χρειαζεται να ξανα"πω" οτι γραφω σχεδον μονο οταν ειμαι ψιλοχαλια,οποτε καταλαβαινεις..Ξαναδιαβασα προχθες το πρωτο πρωτο κειμενο,και οχι τυχαια.Την προηγουμενη Δευτερα ειχαμε τα 6μηνα..Ποτε περασαν 6 μηνες??Ουτε καν το καταλαβα.Πραγματικα,δε θελω να συνεχισω σημερα,συγγνωμη..Δε θα πρωτοτυπησω παλι..Θα σου υπενθυμισω απλα οτι η γη γυριζει,τα πουλια κελαηδουν και ο κοσμος αλλαζει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου